Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на генерацията със Суперспринт от-до..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на генерацията със Суперспринт от-до..

    Днес излезна количката, с цялостно подменена генерация, от двигателя до ауспух накрайниците на Суперспринт. Динотеста показва повишение на мощността с 15 коня, на вид е уникално добре. Цената няма да я коментирам.

    Утре сутрин ще кача снимчици, за който се интересува

  • #2
    Що кажи цените - знаем че е цифра , ама все пак да се подготвим психически и финансово ако решим да правим нещо подобно. На мен само крайното гърне Суперспринт ми е 325 евра. Представям си за цялата генерация колко е
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #3
      отг

      Бат Вас е прав, я сподели тези 15 коня на колко лева се равняват да си понаправим сметката
      АЛФА ГТВ 2.0 95та, не е на газ.

      Comment


      • #4
        Да бе и аз съм навит,ама до 6-7 стотака....
        GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

        Comment


        • #5
          Re: Смяна на генерацията със Суперспринт от-до..

          Първоначално публикувано от tutin
          Днес излезна количката, с цялостно подменена генерация, от двигателя до ауспух накрайниците на Суперспринт. Динотеста показва повишение на мощността с 15 коня, на вид е уникално добре. Цената няма да я коментирам.

          Утре сутрин ще кача снимчици, за който се интересува
          А може ли да постнеш графиките от диното? И би ли споделил коя версия е колата и ако е Евро 3 с 3 сонди как решихте проблема със сондите Питам щото при нас в сервиза слагаха точно такава генерация до днес на Евро 3
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Ами честно да ви кажа си нямам идея с колко сонди е и как са решили проблема, аз дискутирах плана със собственика на сервиза и три седмици по-късно си видях колата готова, междувременно ми се наложи да пътувам почти цялото време, та не знам какви проблеми може да са срещнали. Иначе колата е края 2002г.

            Общата цена е около 3700 лв, като комплекта включва хедъри, всички тръби назад, гърне, 2 резонатора и isotta накрайници.

            Дино резултатите ги имам само на хартия, за съжаление.

            Днес забравих да направя снимка на задницата, но имам една от сервиза докато е на моста.

            Comment


            • #7
              гледам, че се разбрахте
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment


              • #8
                Таааа кво стана с графиките ?
                Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                Comment


                • #9
                  Изгежда да е монтирано качествено,но като знам че толкова ми струва колата в Италия....
                  GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                  Comment


                  • #10
                    ре

                    Хубавите неща са скъпи
                    Аз лично съм се ориентирал само към крайно гърне...
                    Alfa Romeo searching progress...

                    Comment


                    • #11
                      Днес я мернах калата в Лозенец и ЗВУКА Е МНОГО ГОТИН. Лично съм почитател на тихите коли, но тази ме изкефи максимално, а в комбинация със джантите и цвета е направо супер.

                      Браво, дано повече такива Алфи се виждат.
                      "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                      Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                      Opel Astra J GTC

                      Comment


                      • #12
                        Бе на тоя Спайдър генерацията в крайна сметка я донаправи и донапасна Драго. Тоя целия прехвален Суперспринт не е нищо кой знае какво. Дори и да се купят готови, оригинални, частите не пасват и накрая пак всичко опира до Драго.
                        В крайна сметка Драго може да направи същото нещо, със същото качество, та ако не и по-високо, само че за по-малко пари
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobi_33
                          ..
                          В крайна сметка Драго може да направи същото нещо, със същото качество, та ако не и по-високо, само че за по-малко пари
                          Подкрепям!
                          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Бе на тоя Спайдър генерацията в крайна сметка я донаправи и донапасна Драго. Тоя целия прехвален Суперспринт не е нищо кой знае какво. Дори и да се купят готови, оригинални, частите не пасват и накрая пак всичко опира до Драго.
                            В крайна сметка Драго може да направи същото нещо, със същото качество, та ако не и по-високо, само че за по-малко пари
                            Брей, все се намират разбирачи да се изцепят да му се невиди.. Едни викат, че корвета била бавна кола, други че туарегът не ставал за нищо, сега виждам, че и на алфата и на суперспринт сте намерили цакта.

                            Не знам кой е "Драго", но ти :

                            1. От къде си сугрен, че става въпрос за една и съша кола, при положение, че дори не съм качил снимки, остави да пусна детайли за какво и как се е случило

                            2. Ако драго може да направи изпускателни колектори като на суперспринт - да почва да ги прави и да ги продава по 3 бона, щото толкова вървят кажи речи. Ако можеше "Драго" щеше вече да е богат, а ти да си му мениджър продажби и да не се изказваш така неподготвено.

                            Естествено, че частите се напасват от механик и това е винаги така. Предполагам знаеш, че металът мени формата си с времето и температурните промени, които го сполетяват ежедневно.

                            На понтиака имам еделброк всмукателни колектори и какво ли още не, което НЕ пасна директно. А Еделброк е легендата в тунинг на американски автомобили.

                            Така че "Драго" (който и да е той) е необходим фактор - безспорн, но само моля не казвай, че Драго е единственото, което ти трябва за да направиш части за поставяне на рекорди (виж историята на суперспринт)

                            Айде със здраве

                            Comment


                            • #15
                              Тва изказване беше много нужно нали след две години и косур хората ти казват за кво става въпрос не да се буташ в скъпите сервизи
                              landikar
                              Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

                              Comment

                              Working...
                              X